Pirkimo-pardavimo taisyklės

Peržiūrėkite mūsų pirkimo-pardavimo taisyklės.

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios paslaugų pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), yra juridiškai šalims privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės, pareigos ir atsakomybė, įsigyjant paslaugas elektroninėje parduotuvėje www.aosta.lt (toliau – “e-parduotuvė”).

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į LR teisės aktų nustatytus reikalavimus.

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje suformuoja paslaugų krepšelį, ji patvirtina raštu, komentaru e-parduotuvėje, el.paštu ir/arba pasiraso ilgalaikę sutarti , ir/arba vienkartinę sutartį ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą” arba kita forma patvirtiną savo užsakymą paslaugoms.

3. Pardavėjo teisės

3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.

3.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

3.3. Pardavėjas pasilieka sau teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo.

3.4. Visus pranešimus tarp šalių siųsti Pirkėjo registracijos formoje pateiktais elektroninio pašto adresais.

4. Pardavėjo įsipareigojimai ir atsakomybė

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui atlikti užsakytų paslaugų, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti gražinti pinigus arba atlikti paslaugą per papildomus 30 dienų, o Pirkėjui atsisakius priimti paslaugas ir naujus susitarimus, grąžinti sumokėtus pinigus per tris darbo dienas, jei Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

4.3. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

4.4. Pardavėjas neatsako už kituose tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.

4.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už paslaugų pateikimo terminų pažeidimą, jeigu paslaugos Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

5. Pirkėjo teisės

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti paslaugas e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti paslaugų pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su e-parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo paslaugos užsakymo dienos.

5.3. Turi teisę keisti ir/ar atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją.

5.4. Visus pranešimus tarp šalių ir klausimus siųsti e-parduotuvės skyriuje “chatas” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu.

6. Pirkėjo įsipareigojimai ir atsakomybė

6.1. Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

6.2. Pirkėjas privalo sumokėti už paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

6.3. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.

6.4. Pirkėjas atsako už veiksmus, tyčia ar netyčia atliktus naudojantis e-parduotuve.

7. Paslaugų kaina, apmokejimas

7.1. Paslaugų kainos e-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos Eurais be PVM.

7.2. Pirkėjas atsiskaito už paslaugas vienu iš jo pasirinktų būdų:

7.2.1. Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas, pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią e-parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

7.2.2. Per Paysera sistemą arba banko kortele.

7.3. Tik gavęs apmokėjimą už paslaugas, Pardavėjas pradeda vykdyti paslaugų atlikimo darbus.