ES investicijos
„Klientų e-savitarnos sistema“ projekto įgyvendinimas.
Įgyvendiname projektą „Klientų e-savitarnos sistema“
2022 m. kovo 1 d. LR ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu Nr. 4-305 UAB „Aosta“ projektui „Klientų e-savitarnos sistema“ skirtas 49 998,32 Eur finansavimas pagal priemonę „E. komercijos modelis COVID-19“. UAB „Aosta“ konsultuoja klientus įvairiais verslo klausimais, tokiais kaip eksportas, klientų paieška naujose rinkose, rinkodaros sprendimai ir pan. Norėdama supaprastinti paslaugų užsakymo procesą ir pagerinti klientų patirtį, suteikiant jiems galimybę patiems valdyti didelę dalį užsakymo informacijos, įmonė nusprendė įdiegti e. savitarnos sistemą užklausų pateikimui, kad jas galima būtų pateikti kuo paprasčiau ir aiškiau suprasti, ko iš kliento yra reikalaujama. Ši savitarnos sistema taip pat bus naudojama kaip komunikacijos su klientu platforma, užtikrinanti duomenų konfidencialumą.
Projekto tikslas - suteikti verslo klientams galimybę užsakyti įmonės paslaugas skaitmeniniu būdu, taupant klientų laiką ir padidinant gaunamų paslaugų kokybę.
Įgyvendinant projektą, bus sukurta elektroninė užsakymų pateikimo sistema, per kurią klientai pasirinks norimą paslaugą, pateiks užklausą su paslaugos aprašyme nurodytais dokumentais ir duomenimis, gaus per ją užsakymo įvykdymo rezultatą bei apmokės paslaugą. Užklausų pateikimo sistema leis greičiau apdoroti pateikiamus klientų užsakymus, kas leis UAB „Aosta“ aptarnauti didesnį užsakovų skaičių.
Projektą numatoma įgyvendinti iki 2023 m. kovo 15 d.
Projektas Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-1043 „Klientų e-savitarnos sistema“ finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.